Asistent/ka ředitele-částečný úvazek

  • Pobřežní 665/21, 186 00  Praha-Karlín, Česká republika
  • Administrativa
  • Práce na zkrácený úvazek

Jsme firma, která se stará o své klienty i o své zaměstnance. Už skoro 30 let. A děláme to na jedničku.

Pro ředitele úseku dat a analytiky hledáme šikovnou asistentku. Pozice je nově vzniklá na základě zvětšujícího se objemu administrativní zátěže. Budete podporovat především ředitele úseku a vedoucí odborů. V začátcích rádi pomůžeme se zaškolením, po něm očekáváme samostatnost a schopnost prioritizace, tyto dvě vlastnosti vidíme jako klíčové. My můžeme nabídnout skvělý kolektiv, zajímavou práci a flexibilitu pracovní doby. Pozice je ideální pro maminky, které se chtějí znovu zapojit do pracovního procesu po rodičovské dovolené.

Pracovní náplň:

  • Administrativní podpora ředitele úseku (plánování schůzek, organizace kalendáře)
  • Administrativní podpora vedoucích odborů
  • Příprava prezentací a podkladů pro jednání
  • Pořizování zápisů z porad, sledování plnění úkolů

Požadujeme:

  • Na vzdělání tolik nezáleží, důležité je mít chuť pomáhat kolegům usnadnit jejich práci
  • Na pozici asistentky je důležité chtít a umět dobře komunikovat napříč firmou i v rámci úseku
  • Práce s nástroji MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook)
  • Praxe na obdobné pozici je výhodou, ne však podmínkou
  • Anglický jazyk – základní úroveň – jsme česká společnost se zázemím ve Vídni

Co Vám nabízíme:

  • Uplatnění v největší pojišťovně na českém trhu
  • Práce v příjemném prostředí oceňované administrativní budovy
  • 5 týdnů dovolené, 3sick days, flexibilní pracovní doba
  • Příspěvek na životní/penzijní pojištění, 95Kč stravenky a mnoho dalších
  • Možnost pracovat na částečný nebo plný úvazek

Kontakt

Lucie Zajíčková

Kontakt

Kooperativa pojišťovna, a.s., VIG
Lucie Zajíčková

Podobné pozice