IT administrativní podpora

  • Pobřežní 665/21, 186 00  Praha-Karlín, Česká republika
  • Administrativa
  • Práce na plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy

Jednička na trhu, to jsme my. Protože umíme pojišťovat na jedničku.

Administrativní podpora pomáhá týmu IT v oblasti objednávek, evidence IT vybavení a komunikace směrem ke koncovým uživatelům, interním zákazníkům a dodavatelům.

Co Vás u nás čeká?

  • Vytváření objednávek v rámci interního systému, párování s fakturami
  • Vykonávání a podpora procesu evidence IT vybavení a IT majetku
  • Podpora fyzické kontroly IT majetku (inventura)
  • Podpora činností souvisejících se zaúčtováním IT majetku
  • Vedení administrativních agend, vykonávání dílčích administrativních prací
  • Každodenní administrativní agenda a podpora týmu
  • Zodpovědnost za kontrolu správnosti přijatých informací a údajů

Co k tomu budete potřebovat?

  • Znalost práce na PC, produktů MS Office - především MS Excel a Outlook
  • Zájem o IT technologie
  • Schopnost orientovat se v datech, vytváření sestav a podkladů pro správnou evidenci a fyzickou kontrolu
  • Znalosti účetnictví výhodou
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni výhodou
  • Orientace na zákazníka a kvalitu služeb
  • Organizační a komunikační dovednosti
  • Časová flexibilita, týmový hráč, zájem o zlepšování procesů

Co nabízíme?

  • Zázemí velké a stabilní společnosti, která je jedničkou na trhu v oblasti pojišťovnictví
  • Vyškolení na veškeré používané technologie
  • Možnost dál se profesně rozvíjet a vzdělávat se v oboru
  • Široký program zaměstnaneckých výhod (5 týdnů dovolené, 3 sick days, den na dobrovolnickou činnost, komplexní cestovní pojištění, příspěvek na stravování a další zajímavé benefity)

Kontakt

Kontakt

Kooperativa pojišťovna, a.s., VIG
Klára Pomyjová

Podobné pozice