Specialista/ka online marketingu

  • Pobřežní 665/21, 186 00  Praha-Karlín, Česká republika
  • Marketing
  • Práce na plný úvazek

Jednička na trhu, to jsme my. Protože umíme pojišťovat na jedničku.

Říkáme, že ke klientům přistupujeme jako jejich rodinný lékař. Známe je i celou rodinu. Víme, co je trápí a ohrožuje. Čas od času se s nimi potkáme, probereme aktuální situaci a zvážíme, zda není potřeba pojištění upravit. A takovou péči, odbornost i dostupnost jim chceme nabídnout i v online prostředí.

Koho hledáme?

Do týmu marketingové komunikace hledáme kolegu, pro kterého je internetové prostředí přirozené a pomůže nám stát se v této oblasti příkladnou pojišťovnou. Upřednostníme zkušenosti z projektů zaměřených na zákaznickou zkušenost, praktické znalosti komunikace značky a prodeje v online prostředí a v neposlední řadě silnou orientaci v datové analytice. Ale hlavně chceme člověka, který zapadne do týmu, bude dělat svou práci s nadšením, sebejistotou a zodpovědností a pomůže nám udělat nejlepší web v oblasti pojišťovnictví.

Co bude Vaším úkolem?

  • hlavně si budete tykat s našimi webovými stránkami. Stanete se jejich správcem a opatrovníkem. Vaším úkolem bude udržovat je jak ve skvělé kondici, aby na nich byly aktuální informace, texty byly srozumitelné, stránky byly navštěvované a návštěvníkům dobře sloužily, tak i vylepšovat je po technické stránce, aby držely krok s aktuálními trendy a pomáhaly firmě růst.
  • i když jsme pojišťovna, která se zaměřuje hlavně na péči o klienta, nezapomínáme ani na obchod. S části se budete spolupodílet na přípravě a realizaci jak velkých brandových, tak i menších taktických online kampaní.
  • sociální sítě, kde prohlubujeme vztahy s našimi fanoušky, radíme jim, bavíme je a jsme vděčni za jejich zpětnou vazbu, nebudou Vaší hlavní pracovní náplní, ale Vaše zapojení do rozvoje tohoto komunikačního kanálu může nastat, a to v rámci případného zástupu.. Znalost tohoto prostředí je tedy důležitá.
  • často se dostanete i k dalším projektům z online oblasti jako například pokročilá analytika, tvorba a distribuce speciálního obsahu apod. Obecně je prostoru pro testování smysluplných věcí u nás dostatek.

Zdá se Vám toho hodně? Nebojte. Jednak pracujeme v týmu a pak taky budete mít k ruce externí agentury, které nám v různých online oblastech pomáhají. Nemusíte tedy umět např. webové stránky kódovat, ale musíte být schopni dané oblasti rozumět tak, abyste vše dokázali správně zadat, řídit průběh zakázky a zajistit, aby vše bylo dodáno s očekávanými výsledky. Následně pak výsledky vyhodnotit, poučit se a případně přijít s řešením, jak danou oblast dále zlepšovat.

Co k tomu budete potřebovat?

  • hlubší zkušenosti s tvorbou a správou webu
  • pokročilé znalosti datové analytiky a UX
  • výborný přehled o trendech na internetu
  • zájem o digitální marketing
  • schopnost hledat nová řešení a přemýšlet nad využitím moderních technologií a dat
  • schopnost dělat věci s rozvahou a pořádně

Co nabízíme:

  • spolupráci s dodavateli, kteří jsou špičkou ve svém oboru
  • příležitost prosadit si svou vizi
  • rozvoj po osobnostní i profesní stránce - pracujeme v týmu, o věcech se vzájemně radíme, poznáte i další části komunikačního mixu
  • lidský a otevřený kolektiv => máme rádi srandu. Když to jde, rádi se dobrovolně tmelíme a vypouštíme páru
  • systém Cafeterie umožňující vybrat si zážitky, akce nebo produkty
  • možnost účastnit se odborných školení a jazykových kurzů
  • flexibilní pracovní doba, možnost občasného home office
  • nadstandardní příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění, cestovní pojištění zdarma
  • 25 dnů dovolené, 3 freedays, 1 charity day
  • stravenky v hodnotě 110 Kč, nadstandardní zdravotní péče aj.

Kontakt

Kontakt

Kooperativa pojišťovna, a.s., VIG
Denisa Vlčková

Podobné pozice