Říkáme, že ke klientům přistupujeme jako jejich rodinný lékař. Známe je i celou rodinu. Víme, co je trápí a ohrožuje. Čas od času se s nimi potkáme, probereme aktuální situaci a zvážíme, zda není potřeba pojištění upravit. A takovou péči, odbornost i dostupnost jim chceme nabídnout i v online prostředí.
Koho hledáme?
Do týmu marketingové komunikace hledáme kolegu, pro kterého je internetové prostředí přirozené a pomůže nám stát se v této oblasti příkladnou pojišťovnou. Upřednostníme zkušenosti z projektů zaměřených na zákaznickou zkušenost, praktické znalosti komunikace značky a prodeje v online prostředí a v neposlední řadě silnou orientaci v datové analytice. Ale hlavně chceme člověka, který zapadne do týmu, bude dělat svou práci s nadšením, sebejistotou a zodpovědností a pomůže nám udělat nejlepší web v oblasti pojišťovnictví.
Co bude Vaším úkolem?
- hlavně si budete tykat s našimi webovými stránkami. Stanete se jejich správcem a opatrovníkem. Vaším úkolem bude udržovat je jak ve skvělé kondici, aby na nich byly aktuální informace, texty byly srozumitelné, stránky byly navštěvované a návštěvníkům dobře sloužily, tak i vylepšovat je po technické stránce, aby držely krok s aktuálními trendy a pomáhaly firmě růst.
- i když jsme pojišťovna, která se zaměřuje hlavně na péči o klienta, nezapomínáme ani na obchod. S části se budete spolupodílet na přípravě a realizaci jak velkých brandových, tak i menších taktických online kampaní.
- sociální sítě, kde prohlubujeme vztahy s našimi fanoušky, radíme jim, bavíme je a jsme vděčni za jejich zpětnou vazbu, nebudou Vaší hlavní pracovní náplní, ale Vaše zapojení do rozvoje tohoto komunikačního kanálu může nastat, a to v rámci případného zástupu.. Znalost tohoto prostředí je tedy důležitá.
- často se dostanete i k dalším projektům z online oblasti jako například pokročilá analytika, tvorba a distribuce speciálního obsahu apod. Obecně je prostoru pro testování smysluplných věcí u nás dostatek.
Zdá se Vám toho hodně? Nebojte. Jednak pracujeme v týmu a pak taky budete mít k ruce externí agentury, které nám v různých online oblastech pomáhají. Nemusíte tedy umět např. webové stránky kódovat, ale musíte být schopni dané oblasti rozumět tak, abyste vše dokázali správně zadat, řídit průběh zakázky a zajistit, aby vše bylo dodáno s očekávanými výsledky. Následně pak výsledky vyhodnotit, poučit se a případně přijít s řešením, jak danou oblast dále zlepšovat.
Co k tomu budete potřebovat?
- hlubší zkušenosti s tvorbou a správou webu
- pokročilé znalosti datové analytiky a UX
- výborný přehled o trendech na internetu
- zájem o digitální marketing
- schopnost hledat nová řešení a přemýšlet nad využitím moderních technologií a dat
- schopnost dělat věci s rozvahou a pořádně
Co nabízíme:
- spolupráci s dodavateli, kteří jsou špičkou ve svém oboru
- příležitost prosadit si svou vizi
- rozvoj po osobnostní i profesní stránce - pracujeme v týmu, o věcech se vzájemně radíme, poznáte i další části komunikačního mixu
- lidský a otevřený kolektiv => máme rádi srandu. Když to jde, rádi se dobrovolně tmelíme a vypouštíme páru
- systém Cafeterie umožňující vybrat si zážitky, akce nebo produkty
- možnost účastnit se odborných školení a jazykových kurzů
- flexibilní pracovní doba, možnost občasného home office
- nadstandardní příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění, cestovní pojištění zdarma
- 25 dnů dovolené, 3 freedays, 1 charity day
- stravenky v hodnotě 110 Kč, nadstandardní zdravotní péče aj.