Referent/ka Centrální podatelny MODŘICE

  • Brněnská 634, 664 42  Modřice-Modřice, Česká republika
  • Ostatní
  • Práce na plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy

Jednička na trhu, to jsme my. Protože umíme pojišťovat na jedničku.

Do našeho týmu profesionálů ve věkovém rozmezí 20 - 61 roků, hledáme posilu s pozitivním přístupem k administrativní práci, ale také k rutinním činnostem, a to na pozici:
REFERENT/KA Centrální podatelny pro VIG pool.

V našem týmu denně zpracujeme 5.000 fyzických a digitálních zásilek a denně zdigitalizujeme 15.000 dokumentů.
Říkáme o sobě, že jsme pojišťovna pro život, jaký je. Někdy smutný, někdy veselý, často vrtkavý. Abychom dokázali své klienty proti všem životním vrtochům správně pojistit, musíme životu a lidem rozumět. Proto je kvalita poskytovaného servisu pro nás stejně důležitá jako porozumění každodennímu životu.

Máte to podobně? Pak si určitě budeme rozumět.

Co vás u nás čeká ?

Především administrativní a manuální práce spojená se zpracováním, přípravou a digitalizací pojistně-technické dokumentace. Po zapracování se ti zručnější mohu věnovat správě e-mailové schránky podatelny a ti ještě zručnější pak pracují s datovými zprávami. Těm nejlepším se tedy otevírá možnost rozšíření pracovní náplně na další administrativní činnosti.

Jak si vás představujeme ?

  • nechybí vám důslednost, pečlivost a jste komunikativní
  • máte týmového ducha a výzvy jsou pro vás pozitivní změnou
  • jste optimista/optimistka s příjemným vystupováním
  • své nápady si nenecháváte pro sebe
  • máte uživatelskou znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook)
  • psaní desetiprstovou metodou je vaší výhodou, ovšem není to naší podmínkou
  • máte trestní bezúhonnost

Pečovat o naše zaměstnance nás zkrátka baví! PROTO NABÍZÍME:

  • zázemí jedné z nejúspěšnějších pojišťoven českého trhu a mezinárodní skupiny Vienna Insurance Group
  • možnost stát se součástí stabilního a přátelského týmu pod profesionálním vedením
  • výkonnostní odměny
  • jednosměnný provoz s 8 hodinovou pracovní dobou, o víkendech nepracujeme
  • bohaté spektrum firemních benefitů: 5 týdnů kdy můžete odpočívat na dovolené, zdravotní volno, charity day, stravovací poukázky v hodnotě 110 Kč, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění až do výše 1.000 Kč a životní pojištění až do výše 3.150 Kč, slevy na produktech Kooperativy a partnerů, celoroční cestovní pojištění pro celý svět a mnoho dalších benefitů
  • příjemné, klimatizované pracovní prostředí, přátelský kolektiv, vedoucího, který vám bude v první řadě partnerem i rádcem
  • stálé pracovní místo; nepracujete u stolu, který je zrovna volný, ale u "toho svého"
  • bezplatné zaškolení je samozřejmostí v adaptačním programu v rámci zkušební doby

Láká vás to ? Tak se přidejte k nám !

Na co se u nás můžete těšit ?

  • na zázemí společnosti, pro kterou je klient i zaměstnanec na prvním místě
  • na společné budování špičkového back-office pracoviště v naší pojišťovně
  • na spoustu zajímavé a různorodé práce
  • na to, že se postaráme o váš odborný i profesní růst
  • také se postaráme, abyste byl/a spokojená/ý s finančním ohodnocením za odvedenou práci
  • velmi zajímavé benefity jsou u nás samozřejmostí
  • příjemné, moderní pracovní prostředí s nejnovějšími technologiemi
  • nežijeme jenom prací, myslíme i na společenskou odpovědnost a aktivně se zapojujeme
  • dress code u nás není zaveden, a proto se můžeme na pracovištích cítit pohodlně skoro jako doma

Další informace

Práce je vhodná i pro absolventy bez praxe a dále i pro osoby zdravotně postižené - vhodné pro: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10.

Pokud vás tato nabídka zaujala, zašlete nám motivační dopis a životopis v českém jazyce. Výběrové řízení u nás probíhá formou osobního přátelského rozhovoru.
Na nástupním termínu se rádi dohodneme.
Marcela Matalová, personalistka Centra zákaznické podpory

Kontakt

Kontakt

Kooperativa pojišťovna, a.s., VIG
Marcela Matalová

Podobné pozice