Team leader pro řízení klientské zkušenosti (m/ž)

  • Pobřežní 665/21, 186 00  Praha-Karlín, Česká republika
  • Ostatní
  • Práce na plný úvazek

Jednička na trhu, to jsme my. Protože umíme pojišťovat na jedničku.

V Kooperativě je klient vždy na prvním místě. Pro klienta bychom udělali první poslední. Proto potřebujeme znát jeho potřeby a očekávání, vyhodnocovat je, snažit se je předčít a také je správně „tlumočit“ do firmy.
K sehranému pětičlennému týmu řízení klientské zkušenosti, hledáme team leadra, kterého baví zlepšovat klientský zážitek.
Pokud víte, co znamená zákaznicky orientovaný přístup, znáte způsoby měření zákaznické zkušenosti, případně už za sebou máte zkušenosti ze samostatně vedených projektů zaměřených na zákaznickou zkušenost, pak hledáme právě Vás.

Co Vás čeká?

  • naplňování strategie řízení klientské zkušenosti a aktivity v klíčových oblastech pro její zlepšování
  • systematické sledování, měření a zlepšování jednotlivých fází životního cyklu klienta, definice/změna zákaznických cest
  • dohled nad klientskými výzkumy
  • samostatné vedení projektů, které vedou ke zlepšování zákaznické zkušenosti, spolupráce na stávajících projektech
  • monitoring trhu a konkurence v oblasti pojišťovnictví včetně trendů a inovací
  • spolupráce s ostatními kolegy napříč společností

Co k tomu budete potřebovat?

  • zkušenosti v oblasti rozvoje a řízení zákaznické zkušenosti
  • zkušenost s vedením malého týmu či vedením projektů
  • zájem o oblast finančních služeb a ideálně i základní povědomí o pojištění
  • skvělé komunikační dovednosti, často budete komunikovat napříč společností
  • umění naslouchat jak zákazníkům, tak pojišťovně
  • rozumět zákazníkům, chápat jejich potřeby a být jejich advokátem, rozumět segmentaci klientů
  • mít nápady a umět je dotáhnout do konce
  • schopnost přinášet do návrhů řešení klientský i odborný pohled
  • umět analyzovat klientská data pro zlepšování klientské zkušenosti

Co Vám nabídneme?

  • zázemí a výzvy nejúspěšnější skupiny na českém pojistném trhu
  • příležitost k profesnímu i osobnímu rozvoji - externí i interní odborná školení, interní koučink a jazykové kurzy
  • nadstandardní příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění
  • cestovní pojištění zdarma
  • 25 dnů dovolené, 3 freedays, 1 charity day, 1 care day
  • stravenky v hodnotě 110 Kč (na centrále máme vlastní jídelnu a kavárnu, kde je využijete)
  • flexibilní pracovní dobu, zázemí kanceláře i práci na home office aj.

Kontakt

Kontakt

Kooperativa pojišťovna, a.s., VIG
Denisa Vlčková

Podobné pozice