Přeskočit na hlavní obsah
Logo Kooperativa Kariéra

Systémový administrátor (m/ž)

Nechceme být neosobní společností. Víme, že abychom byli úspěšní, musíme dobře rozumět lidem a jejich osudům. To platí i o přístupu k našim zaměstnancům. Jdeme naproti specifickému potenciálu každého z nich a přistupujeme férově ke všem - bez výjimky.

Chcete tuto pozici? Pošlete CV!

V týmu aplikačních architektů a systémových administrátorů máme volné křeslo. Hledáme motivovanou kolegyni nebo kolegu pro oblast plánování a řízení správy operačních systémů klientských stanic, tiskového řešení, videokonferencí a dalších činností týkajících se uživatelského komfortu. Budete působit jako vlastník konkrétních služeb poskytovaných pro celou skupinu VIG (přibližně 6000 uživatelů). Budete navrhovat, konfigurovat a spravovat svěřená řešení a spolupracovat na kompletním zajištění procesů podporujících všechny koncové stanice v organizaci. Pracovat můžete jak z Prahy, tak z Pardubic. Vypadá to zajímavě?

Co u nás budete tedy dělat?

Budete zajišťovat správné pochopení a efektivní využití používaných řešení všemi IT týmy.

Mezi vaše činnosti bude také patřit:

  • Podpora 6000 koncových stanic ve skupině VIG
  • Správa a konfigurace tiskového řešení pro všechny uživatele
  • Realizace bezpečnostních nastavení v oblasti koncových stanic
  • V rámci řešení incidentů/problémů hledání náhradních řešení nebo v případě potřeby zadání požadavku na změnu
  • Zpracování informací a jejich reporting při řešení incidentů a událostí
  • Provádění analýzy a reportingu

Co k tomu budete potřebovat?

  • Široké technické znalosti ve všech aspektech IT, schopnost zapojit se do technických diskusí s řešiteli podpory 1. až 3. úrovně.
  • Dobré komunikační dovednosti a týmového ducha
  • Schopnost udržet řešení problému od začátku do konce
  • Odolnost při stresových situacích

Výhodou vám bude

  • Znalost problematiky tiskového řešení, ideálně ve spojení se systémem SafeQ
  • Zkušenosti s používáním M365
  • Praktická znalost Microsoft Endpoint Configuration Manager,
  • Zkušenost s platformou Citrix
  • Praktická znalosti Intune, případně nějakého MDM systému

Co vám za to nabízíme?

  • Práci se zajímavými technologiemi v týmu zkušených parťáků
  • Flexibilní pracovní dobu a home office
  • 25 dnů dovolené + 3 Free days + 1 Charity day + Care day
  • Systém Cafeterie, kde můžete čerpat benefit body na relax, nákupy, dovolenou a produkty.
  • Stravenky v hodnotě 110 Kč
  • Zaměstnanecký mobilní tarif
  • Jízdu na Rekolech zdarma
  • Firemní knihovnu, hrazené jazykové kurzy a vzdělávání ve vašem oboru
  • Nadstandardní příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění, slevy na pojištění
  • Slevy u našich obchodních partnerů
  • Týmové a sportovní akce
  • Zdravotní péče na pracovišti (fyzioterapie, jóga)
  • Odměny za doporučení nových kolegů
Pardubice
IT
Práce na plný úvazek
Kontakt: Klára Klejnová, Kooperativa pojišťovna, a.s., VIG

Chcete se dozvědět více?

Dejte nám o sobě vědět - pošlete svůj životopis, rádi se s Vámi setkáme.

Proč k nám

Důvodů, proč pracovat v Kooperativě je mnoho. Vybrali jsme pro vás deset nejpodstatnějších.

Všechny důvody

Pracujte v jedné z nejlepších kancelářských budov světa

Zakládáme si na příjemném a přátelském prostředí. Naše budova je šetrná k životnímu prostředí.

Více

Kariéra v obchodní síti

Máme více než 300 poboček po celé ČR. Zakládáme si na příjemném prostředí a lidském přístupu k jakémukoliv problému. Vzájemně si pomáháme.

Více