Kariéra v obchodní síti

Vzdělávání

Během prvních měsíců vám zajistíme odborné vzdělávání, během kterého vás finančně podpoříme.

  • Produktové
    školení

  • Prodejní
    dovednosti

  • Komunikace
    s klientem

  • Systém
    a IT dovednosti

  • Měkké
    dovednosti

Chci zaměstnat

  • Pojišťovací poradce

    Můj klíč k úspěchu je v komunikaci s klienty, vyhledávám nové a pečuji o stávající. Zajímám se o jejich život a dokážu se postarat o rizika, kterých se obávají. S klienty se potkávám v zázemí pobočky nebo v terénu. Obchoduji lidsky, moderně a profesionálně.

  • Klientský poradce

    Na pobočce mě klient vždy najde a jsem připraven na nejširší rozsah služeb. Spokojenost klienta je pro mě nejvyšší prioritou. Poskytnu mu takovou kvalitu informací a servisu, že odchází pozitivně naladěn a rád se k nám do Kooperativy vrací.

  • Manažer obchodní skupiny

    Mám rád kontakt s klientem, baví mě totiž vést tým. Umím své lidi učit a umím jim pomoci. Rád chválím a mám rád úspěch. Vím, že úspěch není zadarmo, ale výsledek stojí za to, zejména tehdy, pokud svůj tým rozšiřuji.

  • Regionální ředitel

    Baví mě vést a motivovat manažery obchodních týmů v regionu, aby dosahovali těch nejlepších výsledků. Nováčkům v týmu pomáhám na startu jejich kariéry se adaptovat a podílím se na jejich vzdělávání. Reprezentuji Kooperativu v mém regionu a setkávám se s významnými klienty, na jejichž spokojenosti mi záleží. Hledám nové manažery pro rozšíření regionu a vyhledávám vhodné příležitosti pro otevření nových poboček Kooperativy.

ZÁPAL PRO VĚC JE TA NEJLEPŠÍ KVALIFIKACE

Nechte se inspirovat příběhy našich kolegů

foto Václav

Václav

Regionální ředitel

foto Michaela

Michaela

Klientský poradce

Jak vypadá Váš pracovní den?
Jsem poměrně ranní ptáče a můj typický pracovní den začíná kávou s sebou z oblíbené kavárny naproti kanceláři. Ráno obvykle vyřizuji nejdůležitější e-maily. Dále řeším běžnou agendu, jako je schvalování cestovních příkazů, dovolených, plánování termínů porad a setkání s mými kolegy. Ale také nezbytné úkoly, které souvisejí s provozem kanceláří. Poté se věnuji spíše složitějším věcem, metodickým, kde je třeba prostudovat si novinky a vhodnou formou předat informace do mého týmu. Snažím se každý den najít čas na to, abych promluvil s lidmi v naší kanceláři, a to jak se zkušenými, tak především s „nováčky“. Dělám to částečně neformálně, např. u společného oběda, ale i formalizovaně, kdy společně hodnotíme dosažené cíle a plánujeme další aktivity. Prakticky denně koordinujeme činnost s jednotlivými manažery obchodních skupin. Takto asi vypadá můj nejvšednější den. Ty méně všední jsou třeba ty, kdy cestuji na vzdálenější kanceláře, nebo se účastním nějakých projektů na centrální úrovni firmy. Nejzajímavější je pro mě ale poznávat nové lidi, nové osudy, nové příběhy. A to buď příběhy našich klientů, ke kterým také osobně rád chodím s našimi poradci, nebo osudy lidí, se kterými se bavím o případné dlouhodobé spolupráci v mém regionu.
Jaké byly Vaše první dny v Kooperativě?
Do Kooperativy jsem chodil na praxi za dob mého studia. Již tehdy jsem poznal prostředí, lidi a hlavně typickou kulturu a již tehdy jsem věděl, že Kooperativa pro mě bude nejspíš zaměstnavatelem první volby. Na můj úplně první den v pracovním poměru si vzpomínám naprosto přesně. Jel jsem v zimě do práce, tehdy ještě autobusem, byly závěje sněhu. Personalistka mě vyzvedla před budovou a dovedla mě do kanceláře k panu řediteli. Ten mě přivítal a hovořili jsme spolu o mém nástupu. Já se podíval pod nohy a viděl tu obrovskou kaluž z roztátého sněhu na jeho luxusním koberci. Byla to pro mě první den dost skličující situace, ale všichni zúčastnění ji zvládli, a v Kooperativě pracuji již 16 let. Jinak první dny pro mě byly moc zajímavé, protože se mi začaly propojovat všechny podněty a informace z dob mého studia (studoval jsem obor pojišťovnictví) se skutečnou praxí v pojišťovně. Teprve tehdy jsem pochopil, jak širokým oborem pojišťovnictví je.
Na co se zaměřujete při hledání nového kolegy do týmu?
To je velmi aktuální téma. Pokud jde o hledání zajímavých talentů na pozice v mém týmu, pozoruji za posledních několik let velké změny. Dříve stačilo vyvěsit inzerát, dnes je třeba oslovit kandidáty jinak, moderně, jmenovitě, často i netradičně. Z toho důvodu využíváme v poslední době hlavně nástroje on-line marketingu. S úspěchem také využíváme doporučení od stávajících kolegů, kteří před časem našli v Kooperativě férového zaměstnavatele. Dnes Kooperativu jako pracovní příležitost sami rádi doporučí. Pokud jde o samotné kandidáty, které potkáváme v rámci výběru, říkám dvě věci. Zaprvé – hledáme člověka, který má jiskru v oku, nebojí se promluvit s lidmi, a který nehledá především administrativu. Produkty, jakož i pracovní postupy se lze poměrně hladce naučit. Zadruhé – jsme v situaci, kdy nehledáme člověka, který bude „shánět nové klienty“. Hledáme člověka, který nám pomůže starat se o množství klientů, o které v regionu již dlouhá léta pečujeme. Myslím, že obava, kterou často slýchám: „budu muset hledat nové klienty“, je v současné době v podmínkách Kooperativy naprosto zbytečná.
Jak vypadá Váš pracovní den?
Práce v pojišťovně mě baví, je poměrně rozmanitá. Každý den je trošku jiný. Polovinu mé pracovní náplně tvoří práce s klienty na přepážce, druhou polovinu pak práce v zázemí kanceláře. Setkávám se tak se spoustou lidí a každý z nich má svůj příběh. I z tohoto pohledu je moje práce zajímavá a inspirativní. Naše pojišťovna stojí za svými klienty v případě každé nenadálé životní situace a moje práce je pomoci těmto klientům s vyřízením všech administrativních záležitostí, které jsou s nimi spojeny. Nebojím se říci, že v naší domovské kanceláři je bezva parta a to je i další důvod, proč se mi v Kooperativě líbí. Alespoň jednou za týden se sejdeme a řekneme si, kdo má jaký program a na čem bude konkrétně pracovat. I já se pořád učím. Nejenom od zkušenějších kolegů a kolegyň, ale i formou různých školení. V současné době se připravuji na zkoušky z penzijního připojištění, proto část práce v zázemí věnuji učení a cvičným testům.
Jaké byly Vaše první dny v Kooperativě?
Jedním slovem pestré. Protože jsem nikdy nepracovala v oblasti pojišťovnictví, vše bylo pro mě nové. Začínala jsem opravdu úplně od začátku. Pouze s tím, co jsem znala z vlastních zkušeností. Postupně jsem poznávala všechny produkty, které naše pojišťovna nabízí a začala se prokousávat systémem, se kterým pracujeme. Na počátku to bylo hodně učení. Za mnoho vděčím svému trenérovi, který mi dodal odvahu například k oslovování klientů po telefonu. Časem moje znalosti a zkušenosti přibývaly. Po úspěšném zvládnutí certifikace na pozici pojišťovacího poradce a přepážkové certifikace chci být plnohodnotným členem týmu naší pojišťovny. Na jednom z prvních školení zaznělo: „Je toho opravdu hodně, ale společně to zvládneme.“ Pravdivost této věty poznávám každý den.

Virtuální prohlídka

Nenašli jste pozici, která by vám vyhovovala?

Napište nám

Chci podnikat

  • Pojišťovací zprostředkovatel

    Můj klíč k úspěchu je v komunikaci s klienty, vyhledávám nové a pečuji o stávající. Zajímám se o jejich život a dokážu se postarat o rizika, kterých se obávají. S klienty se potkávám v zázemí pobočky nebo v terénu. Obchoduji lidsky, moderně a profesionálně a řídím si svůj čas.

  • Manažer externí obchodní skupiny

    Mám rád kontakt s klientem, baví mě totiž vést tým. Umím své lidi učit a umím jim pomoci. Rád chválím a mám rád úspěch. Vím, že úspěch není zadarmo, ale výsledek stojí za to, zejména tehdy, pokud svůj tým rozšiřuji. O to víc mě však těší, když mohu výsledky prožívat společně s týmem ve vlastní kanceláři.

ZÁPAL PRO VĚC JE TA NEJLEPŠÍ KVALIFIKACE

Nechte se inspirovat příběhy našich kolegů

foto Radoslav

Radoslav

Manažer externí obchodní skupiny

foto Pavel

Pavel

Pojišťovací zprostředkovatel

Jak vypadá Váš pracovní den?
Každý den je jiný, ale největší část pracovního dne se dá jednoduše nazvat jako KOMUNIKACE. Jsem především koordinátorem a průsečíkem toku informací. Zajištuji, abychom dostávali odpovědi na naše otázky. Ověřuji, zda všichni chápeme své úkoly správně a nic nebrání jejich realizaci. Určitě nejsem direktivní manažer. Kooperativa Jaroměř není má, ale naše kancelář.
Jaké jsou výhody být Manažerem v Podnikatelské vizi v Kooperativě?
Jde o příležitost budovat vlastní firmu. Franšíza s lidskou tváří. A když se podaří najít schopné a šikovné lidi, kteří chápou, že vzájemná spolupráce a společná zodpovědnost jsou nepostradatelné pro úspěch celé skupiny, je radost chodit do práce. Nejde jen o peníze, ale i o zodpovědnost a svobodu, které k sobě nerozdělitelně patří. Citelná podpora z naší východočeské agentury je pro naši práci velkou výhodou.
Jak probíhá můj pracovní den v Kooperativě?
Protože pracuji na pozici přepážkový pracovník a obchodník, je v mém případě podstatné, jestli zrovna „sloužím“ na přepážce nebo mám „servisní“ a obchodní den. (V Kooperativě je takové nepsané pravidlo, že na jednom přepážkovém místě se střídají dva pracovníci. Pokud mám přepážkový den, vím, kde celý den budu, ale nevím, co mi ten den přinese a to je na této práci zajímavé. Může to být naštvaný a mrzutý klient, protože jak to bývá, na vině je vždycky posel nebo ten zlý pojišťovák :-), ale převážně se setkám s fajn lidmi. Nezanedbatelnou výhodou práce na přepážce je „obchod z ulice“. Klient přijde sjednat cestovní pojištění, chce si pojistit auto nebo jen zaplatit pojistné, a při té příležitosti se zeptám, jestli má pojištěnu např. domácnost, auto nebo sebe a rodinu. Ke každému klientovi se snažím přistupovat stejně. Moje krédo je: Pomůžu zdarma (aniž udělám obchod) a karma mi to jednou vrátí… Dobu, kdy na přepážce nemám klienty, využívám k modelaci nabídek, k řešení pojistných událostí a k telefonování., ale také jen tak lelkuji – kdo z vás to v práci někdy neudělá ☺. Mimo přepážkové dny jsem většinu času v „terénu“. Pokud klient preferuje setkání na kanceláři, využiji možnost pozvat ho na některou z našich 5 kanceláří. Přesto mám i klienty, kteří chtějí, abych za nimi přijel domů, do firmy nebo třeba do ordinace. Důvodem je, že velká část mých klientů jsou podnikatelé a lékaři.
Jaké jsou výhody být pojišťovacím zprostředkovatelem v Kooperativě?
Pro mě je velkou výhodou, že věřím tomu, co prodávám… ze zkušenosti. Dívám se na svou práci, z toho pohledu, že pomáhám lidem. Prodávám jistotu. Do značné míry si můžu sám ovlivnit, jaká bude moje výplata a kolik času strávím v práci. Naprosto precizní a profesionální metodická podpora – z pohledu obchodníka je to velice důležitá věc. A naše trenérka prodeje je nad zlato.

Podnikatelská vize je výzvou pro ambiciózní partnery, kteří chtějí spojit svůj úspěch se značkou Kooperativy. Výhodou je zázemí leadra pojistného trhu, přitom jedinou počáteční investicí je vlastní obchodní potenciál. Každý se tak může stát podnikatelem s možností vybudovat vlastní tým a kancelář.

Stali byste se rádi naším pojišťovacím zprostředkovatelem?

Napište nám